Prowadzenie profesjonalnej pomocy psychologicznej i psychoterapii to zadanie angażujące emocjonalnie, wymagające nieustannego poszerzania swojej wiedzy i sporych wydatków na szkolenia, superwizje, podręczniki, pomoce. Jakby tego było mało, specjaliści zdrowia psychicznego muszą myśleć jeszcze o organizacyjnym aspekcie swojej pracy. Wiele osób jest przerażonych perspektywą prowadzenia swojej działalności gospodarczej, ewidencji przychodów i rozchodów, rozliczania się zgodnie ze skomplikowanymi zasadami ZUS… Nie brakuje specjalistów, którzy chcą otworzyć własną działalność gospodarczą, ale przed realizacją marzeń powstrzymuje ich przekonanie, że nie podołają prawnym i księgowym aspektom prowadzenia firmy.
Problemem często jest także kalkulacja, jaka forma zatrudnienia pozwoli zarobić jak najwięcej. Czy to dobry moment, żeby zarejestrować działalność i rozliczać się z poradnią, w której pracuję, na podstawie kontraktu B2B? Czy lepiej pozostać na “bezpiecznej”, dobrze znanej umowie-zlecenie?
Nasza ekspertka - Monika Czarnecka przekonuje: prowadzenie swojego biznesu nie musi być trudne! Wystarczy poznać i zrozumieć obowiązki, jakie pociąga za sobą posiadanie działalności, oraz sprawdzone sposoby na maksymalizację swoich zysków. Szkolenie nie tylko przygotuje Cię nie tylko do prowadzenia działalności gospodarczej, ale także nauczy obliczania - co w danym okresie Twojego życia i kariery najbardziej się opłaca.
Na szkolenie zapraszamy wszystkich specjalistów z szeroko pojętej branży zdrowia psychicznego, którzy prowadzą działalność gospodarczą/spółkę, planują założenie własnej działalności, chcą poznać możliwości zwiększenia swoich dochodów.
Uwaga! Webinar zalicza godziny praktyk studenckich, stażu. Godziny mogą się sumować, gdy wybierzesz więcej niż jeden webinar. Podbijamy dziennik praktyk przy 5 (lub więcej) ukończonych szkoleniach. Zainteresowanych studentów prosimy o kontakt na: [email protected]
Certyfikat ze szkolenia można użyć do przedłużenia certyfikatu psychoterapeuty Polskiego Towarzystwa Terapii Poznawczo-Behawioralnej PTTPB.
mgr ekonomii i psychologii, księgowa z ogromną pasją do swojego zawodu. Aktualnie prowadzi biuro rachunkowe, gdzie m.in. prowadzi sprawozdania finansowe oraz księgowość dla psychologów i psychoterapeutów rozliczających się na podstawie różnych form opodatkowania. Współpracowała też z topowymi polskimi fundacjami, stowarzyszeniami, spółdzielniami socjalnymi, spółkami akcyjnymi i z ograniczoną odpowiedzialnością. Te doświadczenia pozwoliły jej poznać i przetestować optymalne rozwiązania dla różnych form działalności. W swojej karierze zetknęła się z wieloma przedsiębiorcami na początku prowadzenia swojej działalności gospodarczej lub spółki: udzielała wsparcia i instrukcji, na co zwracać uwagę w kluczowych etapach rozwoju własnego biznesu.
W cenie zawierają się:
– udział w szkoleniu online „na żywo” – spotkanie odbywa się w pokoju webinarowym ClickMeeting;
– możliwość obejrzenia nagrania 3-godzinnego szkolenia przez 90 dni od daty premiery/zakupu nagrania;
– imienny certyfikat uczestnictwa – szkolenia organizowane w ramach Akademii Terapeuty PsychoMedic.pl są certyfikowane, a certyfikat otrzymują nie tylko osoby, które biorą udział w szkoleniu „na żywo”, ale również te, które korzystają z nagrania archiwalnego;
– zaproszenie do zamkniętej grupy „Społeczność Akademii Terapeuty” na portalu Facebook.
W razie trudności w dokonaniu płatności, pytań lub wątpliwości prosimy o wiadomość na adres e-mail: [email protected]