Z naszego autorskiego programu stażowego korzystają studenci psychologii i psycholodzy z całej Polski oraz z zagranicy


Trwa nabór do grup stażowych online – umów się na spotkanie rekrutacyjne!

Staż CBT intensywny z elementami terapii schematu

REKRUTACJA

02.12.2024 - grupa ONLINE
Spotkania: każdy poniedziałek i środa 18:00 – 21:00
Prowadząca: mgr Marta Suska

Staż CBT standardowy

REKRUTACJA

02.12.2024 - grupa ONLINE
Spotkania: każdy poniedziałek 17:00 – 20:00
Prowadząca: mgr Maria Gaj

Staż integracyjny - z modułami diagnozy i interwencji kryzysowej

REKRUTACJA

09.12.2024 - grupa ONLINE
Spotkania: każdy poniedziałek 18:00 – 21:00
Prowadząca: mgr Lidia Karasiewicz

Staż CBT z modułami seksuologii

REKRUTACJA

Staż standardowy

21.11.2024 - grupa ONLINE
Spotkania: każdy czwartek 18:00 – 21:00
Prowadząca: mgr Martyna Lasota

Staż diagnostyczno-terapeutyczny dla psychologów zainteresowanych pracą z dziećmi i młodzieżą

REKRUTACJA

09.12.2024 - grupa ONLINE
Spotkania: każdy poniedziałek 18:00 – 21:00
Prowadząca: mgr Barbara Ślusarz

SZCZEGÓŁY STAŻU PSYCHOLOG-PRAKTYK

Dla kogo:
  • dla ambitnych absolwentów/studentów ostatnich lat psychologii lub kierunków pokrewnych z całej Polski,
  • dla psychologów pracujących w Działach HR, chcących nabyć praktyczną wiedzę i przekwalifikować się do pracy klinicznej,
  • dla osób starających się o przyjęcie do szkół psychoterapii,
  • dla osób chcących powrócić do pracy po latach przerwy, po urlopie macierzyńskim.


Dlaczego staż online w Klinice PsychoMedic.pl?

1. Praktyka – praca w fotelach „pacjent – terapeuta”. Program stażowy zawiera w sobie elementy treningu terapeutycznego – forma tzw. pracy własnej. „Pacjenci” wnoszą treści (w miarę gotowości każdego z Uczestników) oparte na własnych doświadczeniach. Dzięki temu poszerzają również swoją samoświadomość i mają szansę na przeformułowanie niektórych swoich trudnych przeżyć.

2. Jesteśmy jedyną placówką w Polsce, która uczy prowadzenia terapii online w praktyce. Techniki pracy online różnią się od pracy stacjonarnej z pacjentem.

3. Absolwenci stażu mają pierwszeństwo w rekrutacji na specjalistów kliniki PsychoMedic.pl

Ucz się pod okiem doświadczonych specjalistów klinicznych z ponad 20-letnim doświadczeniem pracy z Pacjentem. Staże dla psychologów realizujemy od 2014r.

NZOZ PsychoMedic.pl Klinika Psychologiczno-Psychiatryczna to wysokospecjalistyczny zespół doświadczonych psychoterapeutów oraz psychiatrów. Podczas programu stażowego kładziemy nacisk na praktyczną stronę wiedzy, nie zapominając o wadze podstaw teoretycznych. To odróżnia nasz program stażowy od kursów prowadzonych na uczelniach czy w szpitalach. Wspieramy Cię w uzyskaniu umiejętności prowadzenia pacjenta, a nie tylko w zdobywaniu wiedzy!

Nie musisz przyjeżdżać do Warszawy – staż odbywa się w formie online. Opracowaliśmy praktyczną procedurę stażu psychologicznego, podczas którego wystarczy, że będziesz miał/a dostęp do komputera z Internetem.


Co zyskasz?
  • Uzyskasz certyfikat ukończenia stażu klinicznego renomowanej Kliniki PsychoMedic.pl, co ułatwi Ci rozpoczęcie 4-letniego kursu psychoterapeutycznego.
  • Poszerzysz swój warsztat umiejętności w zakresie pomocy psychologicznej i psychoterapii osób dorosłych/psychoterapii dzieci z całościowymi zaburzeniami rozwojowymi pod okiem doświadczonego psychologa/psychoterapeuty klinicysty.
  • Powrócisz do zawodu psychologa/psychoterapeuty po latach przerwy czy po urlopie macierzyńskim. 
  • Możesz łączyć dotychczasową pracę zawodową z nabywaniem doświadczenia w pracy terapeutycznej – spotkania odbywają się popołudniami/wieczorami.
  • Rozpoznasz swoje zasoby i ograniczenia do pracy w roli psychoterapeuty, co ułatwi Ci decyzję, czy to faktycznie zawód dla Ciebie.
  • Zaliczysz obowiązkowe praktyki studenckie na Twojej uczelni – podbijamy karty praktyk.

Staż to 95% praktyki. To wyróżnia nasz staż spośród innych dostępnych na rynku. Spotkania praktyczne są w formie pracy w fotelach – pacjent-psychoterapeuta. Ważnym elementem jest wykorzystanie, w miarę możliwości, własnych doświadczeń z sytuacji pomagania oraz gotowość pracy na swoim materiale psychicznym (myśli, uczucia, przekonania, zachowania). Wykorzystujemy również epikryzy, studia przypadków. 


Ramowy plan stażu:
  1. Psychopatologia.
  2. Kwalifikacja do psychoterapii: dobór formy pomocy odpowiedniej do problematyki, oczekiwań i możliwości pacjenta. Motywowanie pacjenta do leczenia.
  3. Diagnoza poziomu rozwoju, struktury osobowości i głównych mechanizmów obronnych. Konceptualizacja przypadków w różnych nurtach, np. terapii poznawczo-behawioralnej, schematów, psychodynamicznej.
  4. Ustalanie kontraktu terapeutycznego ze szczególnym uwzględnieniem określania celów terapeutycznych.
  5. Rodzaje interwencji psychoterapeutycznych.
  6. Zróżnicowanie podejść psychoterapeutycznych.
  7. Etapy psychoterapii indywidualnej i grupowej.
  8. Zagadnienia etyczne w pracy psychoterapeuty.
  9. Dylematy i wyzwania emocjonalne. Sytuacje trudne z Pacjentami – co robić, jak je przepracować na korzyść pracy terapeutycznej? Zapobieganie wypaleniu zawodowemu.
  10. Zasady i formy superwizji. Pisanie epikryz psychologicznych oraz sposoby zapisu sesji terapeutycznych, dokumentacji medycznej.
  11. Specyfika prowadzenia psychoterapii online.

Wszystkie zajęcia będą podzielone na dwie części, teoria + praktyka. Po części pierwszej spotkania, po wprowadzeniu teorii, będziemy ćwiczyć omówione wcześniej interwencje terapeutyczne. Praca na przypadkach.

  1. Zajęcia organizacyjne, zapoznanie ze stażystami, tworzenie kontraktu grupowego 2. Wprowadzenie do terapii poznawczo-behawioralnej.
  2. Tworzenie kontraktu z klientem/pacjentem, praca na relacji terapeutycznej
  3. Terapia behawioralna – techniki pracy
  4. Terapia poznawcza – techniki pracy
  5. Zaburzenia lękowe – praca z atakami paniki
  6. Zaburzenia lękowe – praca z fobią prostą i fobią społeczną 8. Zaburzenia lękowe – praca z lękiem uogólnionym
  7. Zaburzenie obsesyjno-kompulsyjne
  8. PTSD
  9. Terapia cbt zaburzeń odżywiania
  10. Terapia osoby z zaburzeniem osobowości borderline
  11. Terapia osoby z zaburzeniem osobowości narcystycznej 14. Terapia schematów
  12. Ćwiczenia wyobrażeniowe, techniki doświadczeniowe 16. Terapia zaburzenia afektywnego dwubiegunowego
  13. Terapia depresji 18.Zaburzenia neurorozwojowe w terapii
  14. Nauka tworzenia konceptualizacji pacjenta

MODUŁ SEKSUOLOGICZNY 20. Zaburzenia seksualne kobiet i mężczyzn w terapii 21. Parafilie 22. Sprawcy zabójstw i napaści na tle seksualnym 23. Pacjent z dysforią płciową w gabinecie 24. Zajęcia z tematem wybranym przez grupę 25. Podsumowanie stażu

  1. Podstawowe nurty w psychoterapii – na czym skupia się terapia w zależności od nurtu?
  2. Miszmasz nurtów czy ustrukturyzowane podejście do Pacjenta – czym tak naprawdę jest podejście integratywne?
  3. Przebieg pierwszej konsultacji z Pacjentem w zależności od nurtu terapeutycznego
  4. Jak przeprowadzić rzetelny wywiad psychologiczny z uwzględnieniem oceny stanu psychicznego Pacjenta?
  5. Użyteczne metody diagnostyczne i terapeutyczne w różnych nurtach psychoterapii
  6. Podstawowe typy osobowości i style charakteru – co każdy klinicysta powinien o nich wiedzieć? Jak odróżniać normę od psychopatologii?
  7. Diagnoza – jak się ma do pracy terapeutycznej, czy zawsze jest potrzebna, czemu ma służyć? Kiedy i jak przeprowadzić diagnozę różnicową?
  8. Interwencja kryzysowa w pigułce – ćwiczenie technik pracy z pacjentem.
  9. Kiedy zaproponować Pacjentowi interwencję kryzysową, a kiedy terapię długoterminową?
  1. Psychopatologia u dzieci i młodzieży: spektrum autyzmu, ADHD, specyficzne zaburzenia mowy: afazja, specyficzne trudności w uczeniu się (dysleksja), zaburzenia integracji sensorycznej, zaburzenia lękowe, zaburzenia afektywne (depresja, CHAD), zaburzenia zachowania, zaburzenia odżywiania, nieprawidłowo kształtująca się osobowość.
  2. Diagnoza psychologiczna: wiodące narzędzia psychologiczne.
  3. Ćwiczenia dotyczące diagnozy psychologicznej – analiza przypadków.
  4. Współpraca z rodzicami.
  5. Terapia psychologiczna: terapia zaburzeń neurorozwojowych, wstęp do psychoterapii.
  6. Ćwiczenia dotyczące terapii psychologicznej – analiza przypadków.

Każde spotkanie stażowe to praca w fotelu pacjent-psychoterapeuta pod okiem doświadczonego, certyfikowanego psychoterapeuty.

„Próbne” sesje mogą być nagrywane, byś mógł spojrzeć na siebie w roli terapeuty z innej perspektywy.

Grupa stażowa jest zawsze bardzo zróżnicowana pod względem doświadczenia pracy z pacjentem – na tym polega jej moc 🙂 Od osób bez doświadczenia, po osoby z kilkuletnim doświadczeniem. Nie obawiaj się, że masz za małe lub za duże.

Spotkania obfitują w pracę w parach, grupach, na forum. Uczestnicy maja okazję wcielać się w terapeutę i pacjenta, szukają odpowiedzi na pytania, wymieniają się doświadczeniami. Mają też okazję spotkać się z pacjentami z określonymi zaburzeniami, jeśli tylko pacjenci wyrażą zgodę na udział w takim spotkaniu. Przedstawiane są filmy mistrzowskie – przedstawiające wzorcowo przeprowadzone sesje psychoterapii, które następnie są przez Uczestników omawiane.

Poniższy plan jest planem ramowym, który może ulegać zmianie ze względu na tempo pracy grupy i jej zaangażowanie, a także na opcjonalną możliwość zaproszenia pacjentów zmagającymi się z omawianymi aktualnie zaburzeniami. 

Staż ma na celu pokazać złożoność pracy psychoterapeutycznej od strony teoretycznej oraz praktycznej. W trakcie stażu uczestnicy poznają zaburzenia z osi pierwszej, najczęściej pojawiające się w gabinecie psychoterapeuty. Będą mieli szansę kształtować kluczowe umiejętności, które psychoterapeuta powinien posiadać nie tylko pracując z pacjentem, ale też jako człowiek. 

Dlatego też pierwsze spotkania poświęcone są umiejętnościom psychoterapeuty. Większość młodych ludzi, a czasem nawet osoby z doświadczeniem, mają trudność w wyłapywaniu „tych ważnych rzeczy” dla pacjenta. Rozmowa psychoterapeutyczna zazwyczaj idzie w taką stronę, w jaką zasugerował to terapeuta. Warto więc wiedzieć, jakie zadawać pytania, jak wyłapywać to, co ważne dla pacjenta i umieć to nazwać.

Każde spotkanie odbywa się zgodnie z planem sesji składającej się z początku, rozwinięcia i zakończenia zgodnego z praktyką. Na każdym spotkaniu wprowadzane są kolejne elementy pracy psychoterapeuty – przy uwzględnieniu aktualnych emocji pacjenta, jego potrzeb czy wartości. Każdy uczestnik może więc na sobie doświadczyć i sprawdzić, czy ten nurt psychoterapeutyczny jest nurtem, w jakim chciałby dalej się szkolić. 



Realizujemy staż w dwóch trybach:

1. Standardowy – spotkania raz w tygodniu po 3h, czas trwania to około 6 miesięcy.

2. Przyspieszony – spotkania dwa razy w tygodniu po 3h, czas trwania to około 3 miesiące.

Czas trwania programu: 

100 godzin zajęć szkoleniowych (dopuszczalne są 3 nieobecności). Staż zalicza 120h obowiązkowych praktyk na uczelniach. Przy zakupie w ramach stażu dodatkowych 5 webinarów na platformie PSYCHOMEDIC.EDU.PL całościowy koszt wynosi 5200 PLN i jednocześnie zalicz 240h praktyk studenckich.

Koszt udziału w programie stażowym to 4990 zł

Umożliwiamy płatność w dwóch ratach po 2495 zł.

POZNAJ OPINIE NASZYCH STAŻYSTÓW

ZASTANAWIASZ SIĘ NAD STAŻEM? OBEJRZYJ DARMOWE SZKOLENIE

Szczegóły dotyczące kwalifikacji na staż
1. W odpowiedzi na Twoją wiadomość lub/i telefon dotyczący udziału w stażu koordynatorka programu stażowego umówi z Tobą termin spotkania rekrutacyjnego.
2. Na spotkanie przygotuj wszystkie dokumenty, którymi możesz się „pochwalić”.
3. Jeśli w efekcie rozmowy kwalifikacyjnej zostaniesz zaproszona/y do udziału w stażu, by zostać wpisana/y na listę stażystów, jesteś zobowiązana/y uiścić pierwszą ratę opłaty za staż w terminie do tygodnia od daty otrzymania odpowiedzi o zakwalifikowaniu.
4. O kolejności przyjęć decyduje: 
a) pozytywne zakończenie rozmowy kwalifikacyjnej, 
b) termin wpłaty pierwszej raty.
5. Niedokonanie wpłaty w terminie interpretowane będzie jako rezygnacja ze stażu.
6. Dokonanie wpłaty w terminie, ale z odroczeniem – w stosunku do terminu odbycia rozmowy kwalifikacyjnej – może skutkować nie przyjęciem na staż z powodu braku miejsc. Stać się tak może, jeśli liczba osób zakwalifikowanych w podobnym czasie opłaci staż i w efekcie limit miejsc zostanie wyczerpany. 

FAQ – najczęściej zadawane pytania

Średnio co dwa miesiące.

Najlepiej, aby byli to studenci ostatnich roczników psychologii tj. 4 lub 5 rok. Zależy Nam na tym, aby studenci mieli podwaliny teoretyczne z psychologii, aby móc swobodnie poruszać się w trakcie ćwiczeń.

Jest to 25 spotkań cotygodniowych, z wyłączeniem ewentualnych świąt.

Rekrutacja trwa cały czas, wystarczy ze wypełnisz formularz, a koordynator skontaktuje się z Tobą, by omówić szczegóły i umówić się na rozmowę rekrutacyjną.

Płatność jest możliwa w formie ratalnej. Można zapłacić w dwóch ratach, gdzie pierwsza uznawana jest jako wpisowe na listę, a druga od połowy trwania zajęć.

Grupy składają się średnio z 10-12 osób. W tak małych grupach efekty uczenia się są dużo szybsze, jak również pozwala to budować kontakt między stażystami, który jest istotny podczas ćwiczeń praktycznych.

Dopuszczalne są 3 nieobecności. Jeśli zostaną one przekroczone, wówczas należy odrabiać zajęcia z inną grupą. Dodając, że Nasze grupy nie ruszają równolegle, dlatego odrobienie zajęć może odciągnąć się w czasie.

Tak, po zakończeniu stażu podbijamy kartę praktyk. Nasze staże są uznawane przez wszystkie uczelnie z wydziałem psychologii.

Bo to właśnie staż w tej formie pozwoli Ci doświadczyć „na sobie”, przećwiczyć i nauczyć się skutecznych technik terapii online. Takich, które są dopasowane do tej konkretnej formy kontaktu, umożliwiają nawiązanie głębokiego przymierza i realizację celów terapeutycznych za pośrednictwem ekranu komputera.

Najnowsze szacunki wskazują, że nawet 60% procesów terapeutycznych prowadzonych obecnie przez polskich terapeutów ma formę online. Jest to bardzo wygodna i wszechobecna forma leczenia, ale wciąż niewielu specjalistów wie, na co zwracać uwagę podczas tej specyficznej formy kontaktu, aby terapia miała szansę się powieść. U nas otrzymasz odpowiedzi na wszystkie ważne pytania i zobaczysz w praktyce, co działa, a co jest nieskuteczne w tej specyficznej formie pracy z Pacjentem.

Jesteśmy jedyną placówką w Polsce, która uczy prowadzenia terapii online w praktyce. Skorzystaj z tej unikalnej okazji i dołącz do nas!

BIOGRAMY PROWADZĄCYCH

mgr Alicja Stankiewicz

Psycholog, certyfikowana psychoterapeutka poznawczo-behawioralna z kilkunastoletnim doświadczeniem w obszarze pomocy psychologicznej. W swojej pracy korzysta z metod tak zwanej trzeciej fali, wykorzystując narzędzia pracy z obszarów: terapii Schematów, Gestalt, Racjonalnej Terapii Zachowania, Terapii Dialektyczno-Behawioralnej, Dialogu Motywującego, Mindfulness oraz pracy z ciałem. Pracuje w oparciu o wzajemną akceptację i zaangażowanie. Członek Polskiego Towarzystwa Terapii Poznawczo-Behawioralnej.

Doświadczenie zawodowe zdobywała m.in.  pracując w Instytucie Psychiatrii i Neurologii, na oddziale całodobowym, w Klinice Nerwic, Zaburzeń Osobowości i Odżywiania w Warszawie a także wspierając osoby wykluczone społecznie, uzależnione i współuzależnione. 

Czytaj więcej...

mgr Martyna Lasota

Psycholog, seksuolog, certyfikowany psychoterapeuta w nurcie poznawczo – behawioralnym młodzieży oraz osób dorosłych.

Doświadczenie zawodowe zdobywała m.in. w Centrum psychoterapii Pokonaj Lęk, Niepublicznej Specjalnej Szkole Podstawowej dla Dzieci z Autyzmem, "Szkoła w kontakcie", Poradni Zdrowia Psychicznego, "Okay terapeuci", Instytucie Psychiatrii i Neurologii w Warszawie czy w Poradni Seksuologicznej na ul. Dolnej w Warszawie. 

O swojej pracy mówi tak: "Pracuję z młodzieżą oraz osobami dorosłymi, towarzysząc w odkrywaniu i przeżywaniu trudnych uczuć. Pracuję w nurcie poznawczo-behawioralnym, stosując metody z terapii schematów oraz ACT. Terapie opieram na indywidualnym podejściu i swobodnej komunikacji. W pracy terapeutycznej kieruje się otwartością, zrozumieniem i akceptacją."

Czytaj więcej...

mgr Katarzyna Krasuska-Turzyniecka

Psycholog, specjalistka psychologii klinicznej, certyfikowana psychoterapeutka Polskiego Towarzystwa Psychiatrycznego (nr certyfikatu 856).

Posiada wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu interwencji kryzysowych oraz całościowej diagnostyce psychologicznej. Prowadzi psychoterapię indywidualną w nurcie psychodynamicznym.

Pracuje z osobami cierpiącymi z powodu kryzysów życiowych, zaburzeń lękowych, zaburzeń osobowości, afektywnych (depresja, choroba afektywna dwubiegunowa), z doświadczeniem psychozy. Przez wiele lat była opiekunem-szkoleniowcem psychologów stażystów w Instytucie Psychiatrii i Neurologii w Warszawie.

mgr Maria Gaj

Psycholog, certyfikowany psychoterapeuta poznawczo-behawioralny. Ukończyła psychologię na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie oraz czteroletnie szkolenie z psychoterapii poznawczo-behawioralnej na SWPS. W pracy z dziećmi zajmuje się m.in. problemami samouszkodzeń, depresją, częstymi absencjami w szkole i tzw. fobią szkolną.

Doświadczenie zawodowe zdobywała m.in. w Szpitalu Specjalistycznym im. dr J. Babińskiego i Szpitalu Uniwersyteckim w Krakowie, w Dziennym Ośrodku Rehabilitacji Dzieci z Zaburzeniami Neurorozwojowymi w Puławach, pracując w oświacie z dziećmi i młodzieżą, a także podczas praktyk w USA. Pracuje z dziećmi, młodzieżą oraz dorosłymi. Zajmuje się m.in. leczeniem zaburzeń lękowych, depresji, PTSD, zaburzeń odżywiania, zaburzeń obsesyjno – kompulsywnych, trudności z okresu porodu i połogu, oraz wsparciem w okresie żałoby.

Czytaj więcej…

mgr Marta Pindral

Psycholog, certyfikowana psychoterapeutka poznawczo-behawioralna, terapeutka terapii schematu z doświadczeniem pracy z pacjentami dorosłymi i dorastającą młodzieżą. Od 2008r. pomaga osobom w depresji, w trudnych sytuacjach życiowych, w długotrwałym stresie. Prowadzi terapię indywidualną osób cierpiących na zaburzenia lękowe (ataki paniki, lęk uogólniony, fobia społeczna lub inne fobie, zaburzenia obsesyjno-kompulsywne) Szczególne doświadczenie w pracy z osobami długotrwale chorującymi, narażonymi na stres związany z chorobą lub w lęku o zdrowie.

Absolwentka Wydziału Psychologii na Uniwersytecie Kardynała Wyszyńskiego. Ukończyła czteroletnie szkolenie w nurcie poznawczo – behawioralnym w CTPB we współpracy z Oxford Cognitive Therapy Centre. Ukończyła studia podyplomowe Zarządzania Zasobami Ludzkimi na SWPS w Warszawie. Trenerka I i II stopnia EEG – biofeedback. Od 10 lat związana z Polskim Towarzystwem Stwardnienia Rozsianego. Brała udział w wielu projektach pomocy psychologicznej dla osób długotrwale chorych neurologicznie oraz ich rodzin. Prowadziła grupy wsparcia dla rodziców dzieci niepełnosprawnych intelektualnie i ruchowo, oraz grupy wsparcia dla rodziców dzieci autystycznych.

Czytaj więcej…

mgr Lidia Karasiewicz

Psycholog, certyfikowany psychoterapeuta Sekcji Naukowej Psychoterapii Polskiego Towarzystwa Psychiatrycznego. Pracuje w modelu psychodynamicznym z elementami podejścia systemowego i analitycznego. Zajmuje się psychoterapią indywidualną dorosłych i młodzieży, a także par i rodzin.

Posiada wieloletnie doświadczenie w pracy terapeutycznej z pacjentami cierpiącymi na depresję, zaburzenia osobowości, nerwicę, chorobę afektywną dwubiegunową, zaburzenia lękowe, zaburzenia nastroju, reakcji na ciężki stres, zaburzeń adaptacyjnych, zaburzeń pod postacią somatyczną.

Czytaj więcej…

mgr Barbara Ślusarz

Psycholog, oligofrenopedagog, terapeuta behawioralny PLTB nr licencji 259/T/2020. Pracuje z dziećmi od 3 r.ż. Specjalizuje się w diagnozie i terapii dzieci z całościowymi zaburzeniami rozwoju (autyzm, Zespół Aspergera). Posiada duże doświadczenie w zakresie pracy z zachowaniami trudnymi u dzieci. Pracuje również z dziećmi z trudnościami komunikacyjnymi, wprowadzając systemy komunikacji alternatywnej i wspomagającej. 

Absolwentka studiów psychologicznych na Uniwersytecie Jagiellońskim, ze ścieżkami specjalizacyjnymi: kliniczna i sądowa. Ukończyła również wiele szkoleń podnoszących kwalifikacje zawodowe m.in.: „ADOS-2, PECS, VB-MAPP: ocena umiejętności i planowanie terapii”, „Trening Umiejętności Społecznych (TUS) terapia grupowa dzieci ze spektrum autyzmu”, „Narzędzie M-CHAT-R/F – praktyczne zastosowanie w monitorowaniu rozwoju dziecka”, „Diagnozowanie małych dzieci w kierunku zaburzeń ze spektrum autyzmu”.

W swojej pracy używa jedynie metod i narzędzi o skuteczności potwierdzonej badaniami (evidence-based). Korzysta głównie z założeń nurtu behawioralnego i poznawczo-behawioralnego. Autorka publikacji dot m.in. znaczenia motywacji w procesie terapeutycznym osób z niepełnosprawnością intelektualną czy ważnej roli działań proaktywnych w procesie terapeutycznym.

Czytaj więcej…

KOORDYNATOR PROGRAMU STAŻOWEGO: