1.Zostań diagnostą i zdobądź nowe kwalifikacje w zakresie diagnozy ADHD u dorosłych.
Jako absolwent(ka) kursu będziesz miał(a) możliwość dołączenia do naszego zespołu! Średnie miesięczne wynagrodzenie naszych absolwentów wynosi 15 000 zł/mc. Zapewniamy superwizję oraz wsparcie opiekuna merytorycznego – doświadczonego psychologa klinicznego. Oferujemy stałe szkolenia, dzięki którym Twoje diagnozy będą wykonywane na najwyższym światowym poziomie.
Kurs ADHD w PsychoMedic to inwestycja w Twój rozwój zawodowy i możliwość zostania specjalistą w jednej z najdynamiczniej rozwijających się dziedzin psychologii. Szkolenie pozwoli Ci uzupełnić wiedzę, której nie miałeś(-aś) szans zdobyć na studiach i uruchomić dzięki temu nowy kanał zarobkowania.
2.Tylko u nas - możliwość edukacji online
Ten unikatowy kurs jest dostępny wyłącznie u nas. Dzięki temu możesz zdobywać wiedzę i umiejętności z dowolnego miejsca, bez konieczności opuszczania domu.
3. Model diagnozy wypracowany w oparciu o 10 lat doświadczenia
Nasza metoda diagnozy ADHD powstawała przez 10 lat, w oparciu o doświadczenie kliniczne naszych specjalistów (zdobywane również poza granicami Polski, w krajach skandynawskich - Norwegii, Danii, Szwecji) i wiedzę rozszerzaną na licznych konferencjach psychiatryczno-psychologicznych o zasięgu krajowym i międzynarodowym. Lata pracy i nauki sprawiają, że możemy zagwarantować, że nasze podejście do diagnozy jest skuteczne i wielokrotnie sprawdzone w praktyce.
4. Najbardziej ceniony ośrodek leczenia zaburzeń rozwojowych
PsychoMedic to ośrodek ceniony za wysoką jakość diagnozy i leczenia całościowych zaburzeń rozwojowych. Jesteśmy liderem w tej dziedzinie, co potwierdza również liczba uczestników naszych kursów oraz ich sukcesy zawodowe. Nasze kursy ADHD ukończyło już ponad 15 tysięcy psychologów i psychoterapeutów, co czyni je jednymi z najbardziej cenionych w Polsce.je jednymi z najbardziej cenionych w Polsce.
5. Fundamentalne szkolenie z diagnozy ADHD
Kurs ADHD w PsychoMedic to fundament dla każdego, kto chce profesjonalnie zajmować się diagnozą tego zaburzenia. Podczas kursu uczymy zarówno teoretycznych podstaw, jak i przede wszystkim praktycznych umiejętności niezbędnych w pracy diagnosty.
6. Wyposażymy Cię w praktyczne narzędzia
Podczas kursu pokażemy Ci, jak w praktyce wykorzystywać profesjonalne narzędzia diagnostyczne. Unikalnym elementem naszych kursów są demonstracje sesji diagnostycznych, które umożliwiają naukę na najskuteczniejszy możliwy sposób - poprzez modelowanie.
7. Kompleksowe przygotowanie do samodzielnego przeprowadzania diagnoz
Wyjdziesz z kursu z wiedzą i umiejętnościami, które pozwolą Ci na samodzielne przeprowadzanie procesów diagnostycznych ADHD. Zakończysz szkolenie w pełni przygotowany(-a) do pracy jako diagnosta.
8. Certyfikat uczestnictwa
Na zakończenie kursu otrzymasz certyfikat potwierdzający Twoje uczestnictwo, zdobytą wiedzę i umiejętności w zakresie diagnozowania ADHD u dorosłych. Będzie to cenny dodatek do Twojego CV i drzwi do nowych możliwości zawodowych.
Na co możesz liczyć po szkoleniu? Poznasz zasady planowania diagnozy ADHD u dorosłych - kurs uczy, jak “skroić na miarę” proces diagnostyczny i terapeutyczny dla każdego Pacjenta, który zgłosi się do Twojego gabinetu. Zdobędziesz praktyczne umiejętności diagnostyczne. Nauczysz się zachowywać „kliniczną neutralność” i prowadzić diagnozę tak, aby rzeczywiście poznać Pacjenta i jego styl funkcjonowania, zachowując przy tym otwartość na inne niż ADHD, potencjalne wyjaśnienia dla jego trudności. Nauczysz się właściwego interpretowania trudności Pacjentów. Dowiesz się, jakie trudności – wskazane przez Pacjenta w wywiadzie i ujawnione podczas badania narzędziami psychometrycznymi – wskazują na ADHD, a jakie powinny skłonić do diagnostyki różnicowej, i jak tę diagnostykę przeprowadzić. Otrzymasz wskazówki, jak pracować z Pacjentem tak, aby uniknąć błędów i nie pominąć rzadko omawianych, a istotnych dla diagnozy ADHD objawów.
Wiemy, jak dużą odpowiedzialnością obarczona jest diagnoza ADHD. Szkolenie składa się z 7 obszernych modułów obejmujących kluczowe aspekty pracy z Pacjentami neuroatypowymi:
Wszyscy Kursanci otrzymują na koniec certyfikat uczestnictwa zaliczający 30h szkolenia.
Struktura i przykłady pytań dotyczących historii rozwoju dziecka, pozwalających ocenić wczesne objawy ADHD oraz ich wpływ na funkcjonowanie w różnych obszarach życia.
Zbiór pytań do wywiadu klinicznego z pacjentem lub jego opiekunem, obejmujący szeroki zakres informacji, takich jak objawy, funkcjonowanie społeczne, szkolne i zawodowe, a także współwystępujące trudności.
Standaryzowane narzędzie do diagnozy ADHD u dorosłych zgodnie z kryteriami DSM-5, które pozwala na szczegółową ocenę objawów w dzieciństwie i w dorosłości.
Kwestionariusz samooceny objawów ADHD u dorosłych, pomocny w wstępnej identyfikacji problemów oraz monitorowaniu nasilenia objawów w procesie diagnostycznym.
Agata Kowalska: specjalistka psychologii klinicznej, diagnostka. Przeprowadza m.in. badania w kierunku ADHD, zaburzeń ze spektrum autyzmu, zaburzeń osobowości, ocenę funkcji poznawczych czy poziomu inteligencji u dorosłych. Doświadczenie zdobywała m.in. w Mazowieckim Specjalistycznym Centrum Zdrowia im. prof. Jana Mazurkiewicza w Pruszkowie (Szpital Tworkowski). Sporządza również opinie psychologiczne na potrzeby sądów i prokuratur. Chętnie dzieli się swoją wiedzą z innymi specjalistami: jest autorką kursów dotyczących diagnozy zaburzeń neurorozwojowych i diagnozy różnicowej. Pełni funkcję szkoleniowca, superwizorki i konsultantki merytorycznej zespołu psychologów-diagnostów PsychoMedic. Prowadzi także staż z zakresu diagnozy psychologicznej dla absolwentów psychologii.
Olga Maracewicz: psycholożka-diagnostka i psychoterapeutka poznawczo-behawioralna z wieloletnim doświadczeniem w pracy z Pacjentami. Specjalizuje się w diagnozie i terapii dzieci oraz dorosłych z zaburzeniami neurorozwojowymi. Doświadczenie zdobywała między innymi w Mazowieckim Centrum Neuropsychiatrii, Mazowieckim Szpitalu Bródnowskim oraz Psychiatrycznym Oddziale Dziennym przy ul. Koszykowej. Przez wiele lat pracowała również w oświacie. Od lat praktykuje jako szkoleniowiec, prowadząc kursy dla kadr w edukacji oraz treningi psychoedukacyjne, wychowawcze.
Karina Makara: psycholożka (absolwentka Uniwersytetu Jagiellońskiego) i psychoterapeutka poznawczo-behawioralna w trakcie specjalizacji w Instytucie Poznawczym. Zdobywała doświadczenie kliniczne w różnorodnych placówkach dla dorosłych i młodzieży: m.in. Specjalistycznym Szpitalu im. Ludwika Rydygiera w Krakowie, oddziale dziennym Szpitala Klinicznego im. Józefa Babińskiego w Krakowie, Fundacji Inkluzja, ośrodkach wychowawczych. Zajmuje się diagnozą, wsparciem psychologicznym i psychoterapią dla dorosłych z doświadczeniem neuroróżnorodności, różnymi zaburzeniami zdrowia psychicznego, zmagających się z kryzysami życiowymi i poczuciem utraty sensu życia. Jest autorką licznych artykułów w uznanym w środowisku miesięczniku “Świat Problemów”.
W razie trudności w dokonaniu płatności, pytań lub wątpliwości prosimy o wiadomość na adres e-mail: edu@psychomedic.pl
Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie. Więcej w Polityce prywatności.