Specjalisto, Studencie!
Pracujesz w placówce oświatowej - szkole lub przedszkolu? A może chciał(a)byś zatrudnić się w takim miejscu po studiach? Praca z dziećmi jest Twoim marzeniem i pasją, ale nie jesteś pewien(-a), jak w praktyce realizować zadania psychologa szkolnego/przedszkolnego i radzić sobie z wyzwaniami?
Ten kurs będzie odpowiedzią na wszystkie Twoje pytania, obawy i dylematy.
Wiemy, że praca w placówce oświatowej wiąże się z ogromem wyzwań - i nie chodzi tu tylko o to, jak pomagać uczniom mierzącym się z bolączkami szkolnego życia. Psychologowie szkolni i przedszkolni często zadają również pytania o sprawy, które niestety nie są poruszane w trakcie studiów.
Kurs odpowiada na wszystkie te pytania - i wiele innych. To kompleksowy pakiet informacji, wytycznych, technik oraz wskazówek od praktyków dla praktyków. Szkolenie powstało z potrzeby serca, a naszym celem jest, abyś poczuł(a) się po nim pewnie i dzięki temu czerpał(a) prawdziwą satysfakcję z pracy, z odwagą wdrażał(a) nowe pomysły i zostawił(a) w tyle obawy odnośnie własnych kompetencji.
Szkolenie dla psychologów szkolnych i przedszkolnych to propozycja dla wszystkich studentów i absolwentów psychologii, którzy pracują w placówkach oświatowych - zwykłych i specjalnych, lub rozważają podjęcie pracy w takim miejscu. Kurs jest również dostosowany do potrzeb pedagogów i nauczycieli.
Szczególnie ciepło zapraszamy do udziału osoby, które:
Każdy Uczestnik otrzyma od nas imienny certyfikat potwierdzający uczestnictwo w szkoleniu w wymiarze 32h.
Kurs dla psychologów szkolnych i przedszkolnych zawiera 8 praktycznych modułów, które dostarczą Ci niezbędnych informacji na temat realiów pracy w szkole (“zwykłej” lub specjalnej) i przedszkolu, nauczą planować i przeprowadzać proces pomocy, współpracować z rodzicami i kadrą pedagogiczną oraz adekwatnie reagować w sytuacjach trudnych.
Niezbędnik psychologa szkolnego: pomoc psychologiczna dla uczniów, współpraca z rodzicami i nauczycielami z mgr Magdaleną Loską-Kurtok
Niezbędnik psychologa w przedszkolu / szkole specjalnej. Jak wspierać dzieci, rodziców i nauczycieli? z mgr Aleksandrą Dyrdą i Sylwią Panek
Poradnictwo psychologiczne dla dzieci i młodzieży – kurs dla początkujących psychologów i studentów z mgr Martyną Czopowicz
Jak zbudować współpracę z rodzicami dziecka w diagnozie i terapii? z mgr Martyną Czopowicz
Przemoc, wykluczenie rówieśnicze: jak pracować z dzieckiem i rodzicem? z mgr Joanną Klocek
Zachowania autoagresywne u młodzieży - skuteczne techniki terapeutyczne z mgr Klaudią Siwek
Lęk separacyjny i fobia szkolna u dzieci - diagnoza, terapia, praca z rodzicami z mgr Martyną Czopowicz
Gdy małoletni pada ofiarą przestępstwa: wytyczne do diagnozy, terapii i pracy z rodzicami z mgr Aleksandrą Plewką
Dziecko lub nastolatek chce odebrać sobie życie - procedury reagowania dla psychologów, terapeutów i pedagogów z mgr Małgorzatą Łubą
Transpłciowość i niebinarność u dzieci i młodzieży:diagnoza, terapia, wsparcie dla rodzin z dr.hab. Grzegorzem Iniewiczem
Jak pracować z pacjentem, który doświadczył wykorzystania w dzieciństwie? z dr.hab. Grzegorzem Iniewiczem
Martyna Czopowicz: diagnostka całościowych zaburzeń rozwojowych, neuropsycholożka, psycholożka dziecięca, psychoterapeutka poznawczo-behawioralna w trakcie szkolenia w Centrum CBT. Posiada uprawnienia do posługiwania się wiodącym testem w kierunku autyzmu - protokołem ADOS-2. Ma bogate doświadczenie w pracy z dziećmi doświadczającymi różnych trudności psychicznych, które zdobywała m.in. w Centrum Wczesnej Interwencji „Krok po Kroku”, Fundacji SYNAPSIS i warszawskich poradniach psychologiczno-pedagogicznych. Od wielu lat zasiada w komisjach orzekających o potrzebie kształcenia specjalnego. W PsychoMedic szkoli przyszłych i obecnych specjalistów: prowadzi staż „Psycholog-praktyk dziecięcy”, szkolenia z zakresu poradnictwa psychologicznego dla dzieci i młodzieży oraz kursy poświęcone diagnozie i terapii dzieci z całościowymi zaburzeniami rozwoju.
Magdalena Loska-Kurtok: doświadczona psycholożka dzieci i młodzieży (w zawodzie od 2006r.), oligofrenopedagożka, certyfikowana diagnostka i terapeutka integracji sensorycznej oraz integracji bilateralnej, dyplomowana psychoterapeutka dzieci i młodzieży w podejściu integracyjnym. Ma stopień nauczyciela dyplomowanego, który zdobyła w trakcie wielu lat pracy w szkole podstawowej z oddziałami integracyjnymi. Równolegle zdobywała doświadczenie jako psycholożka w ośrodku rehabilitacyjno-edukacyjno-wychowawczym, gdzie m.in. prowadziła zajęcia ze wczesnego wspomagania rozwoju. Prowadzi grupy wsparcia dla rodziców, w tym dla rodziców dzieci neuroatypowych.
Klaudia Siwek: certyfikowana psychoterapeutka poznawczo-behawioralna, specjalistka psychoterapii dzieci i młodzieży, autorka i współautorka artykułów i książek psychologicznych, psycholożka. Poza 4-letnim szkoleniem psychoterapeutycznym ukończyła także szkolenie z terapii EMDR oraz szkolenie z zakresu diagnozy i pomocy psychologicznej dla dzieci z doświadczeniem wykorzystania. Bliskie są jej nie tylko techniki terapii CBT, ale i Intensywnej Krótkoterminowej Psychoterapii Dynamicznej czy techniki pracy z ciałem. Doświadczenie kliniczne zdobywała jako biegły sądowy w sprawach dotyczących wykorzystania dzieci oraz w licznych poradniach i oddziałach psychiatrycznych dla dzieci i młodzieży. Aktualnie jest związana z Centrum Zdrowia Dziecka w Warszawie. Jej teksty były publikowane przez Polskie Wydawnictwo Naukowe, Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne i ogólnopolskie miesięczniki: Charaktery, Sens czy Newsweek: Psychologia Nastolatka.
Aleksandra Plewka: psycholożka, seksuolożka certyfikowana przez Europejską Federację Seksuologiczną, psychoterapeutka CBT w trakcie specjalizacji, biegła sądowa z Listy Prezesa Sądu Okręgowego w Warszawie, autorka licznych publikacji naukowych. Absolwentka Wydziału Psychologii oraz studiów podyplomowych w zakresie seksuologii klinicznej Uniwersytetu SWPS w Warszawie. Ma bogate doświadczenie kliniczne, które zdobywała m.in. w Instytucie Kinsey’a w USA, Poradni Seksuologii i Patologii Współżycia Szpitala Nowowiejskiego w Warszawie, Instytucie Polskiego Towarzystwa Seksuologicznego. Na co dzień zajmuje się również badaniami psychologicznymi dzieci i młodzieży w sprawach karnych i cywilnych. Jest członkinią prestiżowego zespołu Amerykańskiego Towarzystwa Psychologicznego, gdzie współtworzy standardy pracy z osobami z różnorodnymi preferencjami seksualnymi.
Joanna Klocek: dyplomowana psychoterapeutka poznawczo-behawioralna, psycholożka, seksuolożka. Absolwentka Uniwersytetu Humanistycznospołecznego SWPS oraz całościowego, 4,5 letniego szkolenia psychoterapeutycznego w Fundacji Rozwoju Psychiatrii i Psychoterapii w Warszawie. Od kilkunastu lat współpracuje z Fundacją Dajemy Dzieciom Siłę. Edukuje przyszłych i obecnych specjalistów, prowadząc liczne szkolenia, wykłady i warsztaty z zakresu przemocy rówieśniczej i innych form przemocy wobec dzieci i młodzieży. Prowadzi indywidualne wsparcie psychologiczne i psychoterapię dla dzieci i młodzieży doświadczających m.in. przemocy rówieśniczej i różnego rodzaju nadużyć, kryzysów życiowych, depresji, zaburzeń lękowych i pourazowych.
Aleksandra Dyrda: psycholożka, specjalistka diagnozy psychologicznej, terapeutka integracji sensorycznej, psychoterapeutka systemowa z 20-letnim doświadczeniem zawodowym. Prowadzi diagnozę, terapię i zajęcia grupowe dla dzieci i młodzieży z całościowymi zaburzeniami rozwojowymi, zaburzeniami opozycyjno-buntowniczymi i różnego rodzaju niepełnosprawnościami. Ważnym obszarem jej pracy jest wspieranie rodziców, dla których prowadzi warsztaty, konsultacje i indywidualne konsultacje wychowawcze. Ma doświadczenie pracy w placówkach oświatowych dla dzieci z niepełnosprawnością i dysfunkcjami rozwojowymi.
Sylwia Panek: psycholożka, specjalistka diagnozy psychologicznej, certyfikowana trenerka umiejętności społecznych dla dzieci i dorosłych. Ma doświadczenie w prowadzeniu treningów TUS i warsztatów psychologicznych, a także w indywidualnej pracy z dziećmi w różnych grupach wiekowych. Zajmuje stanowisko psychologa w przedszkolu.
W razie trudności w dokonaniu płatności, pytań lub wątpliwości prosimy o wiadomość na adres e-mail: [email protected]