Specjalisto, Studencie!
Pracujesz w placówce oświatowej - szkole lub przedszkolu? A może chciał(a)byś zatrudnić się w takim miejscu po studiach? Praca z dziećmi jest Twoim marzeniem i pasją, ale nie jesteś pewien(-a), jak w praktyce realizować zadania psychologa szkolnego/przedszkolnego i radzić sobie z wyzwaniami?
Ten kurs będzie odpowiedzią na wszystkie Twoje pytania, obawy i dylematy.
Wiemy, że praca w placówce oświatowej wiąże się z ogromem wyzwań - i nie chodzi tu tylko o to, jak pomagać uczniom mierzącym się z bolączkami szkolnego życia. Psychologowie szkolni i przedszkolni często zadają również pytania o sprawy, które niestety nie są poruszane w trakcie studiów.
Kurs odpowiada na wszystkie te pytania - i wiele innych. To kompleksowy pakiet informacji, wytycznych, technik oraz wskazówek od praktyków dla praktyków.Szkolenie powstało z potrzeby serca, a naszym celem jest, abyś poczuł(a) się po nim pewnie i dzięki temu czerpał(a) prawdziwą satysfakcję z pracy, z odwagą wdrażał(a) nowe pomysły i zostawił(a) w tyle obawy odnośnie własnych kompetencji.
Czy nasz kurs dla psychologów szkolnych i przedszkolnych jest dla Ciebie? Szkolenie dla psychologów szkolnych i przedszkolnych to propozycja dla wszystkich studentów i absolwentów psychologii, którzy pracują w placówkach oświatowych - zwykłych i specjalnych, lub rozważają podjęcie pracy w takim miejscu. Kurs jest również dostosowany do potrzeb pedagogów i nauczycieli. Szczególnie ciepło zapraszamy do udziału osoby, które: chciałyby sobie lepiej radzić i odczuwać mniej lęku w sytuacjach trudnych, takich jak poważny kryzys psychiczny ucznia czy kontakt z konfliktowym rodzicem; poszukują praktycznych informacji, np. z jakich materiałów warto skorzystać podczas indywidualnych i grupowych zajęć z dziećmi, jak prowadzić dokumentację czy jak interpretować zapisy różnych aktów prawnych; chciałyby zdobyć nowe, konkretne techniki i umiejętności przydatne w pracy psychologicznej; czują, że nie mają wystarczającego wsparcia w swoim środowisku zawodowym.
Każdy Uczestnik otrzyma od nas imienny certyfikat potwierdzający uczestnictwo w szkoleniu w wymiarze 32h.
Kurs dla psychologów szkolnych i przedszkolnych zawiera 8 praktycznych modułów, które dostarczą Ci niezbędnych informacji na temat realiów pracy w szkole (“zwykłej” lub specjalnej) i przedszkolu, nauczą planować i przeprowadzać proces pomocy, współpracować z rodzicami i kadrą pedagogiczną oraz adekwatnie reagować w sytuacjach trudnych.
Niezbędnik psychologa szkolnego: pomoc psychologiczna dla uczniów, współpraca z rodzicami i nauczycielami z mgr Magdaleną Loską-Kurtok
Niezbędnik psychologa w przedszkolu / szkole specjalnej. Jak wspierać dzieci, rodziców i nauczycieli? z mgr Aleksandrą Dyrdą i Sylwią Panek
Poradnictwo psychologiczne dla dzieci i młodzieży – kurs dla początkujących psychologów i studentów z mgr Martyną Czopowicz
Jak zbudować współpracę z rodzicami dziecka w diagnozie i terapii? z mgr Martyną Czopowicz
Przemoc, wykluczenie rówieśnicze: jak pracować z dzieckiem i rodzicem? z mgr Joanną Klocek
Zachowania autoagresywne u młodzieży - skuteczne techniki terapeutyczne z mgr Klaudią Siwek
Lęk separacyjny i fobia szkolna u dzieci - diagnoza, terapia, praca z rodzicami z mgr Martyną Czopowicz
Gdy małoletni pada ofiarą przestępstwa: wytyczne do diagnozy, terapii i pracy z rodzicami z mgr Aleksandrą Plewką
Dziecko lub nastolatek chce odebrać sobie życie - procedury reagowania dla psychologów, terapeutów i pedagogów z mgr Małgorzatą Łubą
Transpłciowość i niebinarność u dzieci i młodzieży:diagnoza, terapia, wsparcie dla rodzin z dr.hab. Grzegorzem Iniewiczem
Jak pracować z pacjentem, który doświadczył wykorzystania w dzieciństwie? z dr.hab. Grzegorzem Iniewiczem
Materiał zawiera opis specyficznych zaburzeń uczenia się według klasyfikacji ICD-10, w tym dysleksji, dysgrafii, dysortografii i dyskalkulii. Uczestnicy kursu dowiedzą się, jakie są ich kryteria diagnostyczne oraz jak wpływają na funkcjonowanie dziecka w szkole.
Materiał przedstawia słownik pojęć niezbędnych w pracy psychologa szkolnego. Dokument jest praktycznym przewodnikiem, który ułatwia komunikację z nauczycielami, rodzicami i innymi specjalistami.
Martyna Czopowicz:diagnostka całościowych zaburzeń rozwojowych, neuropsycholożka, psycholożka dziecięca, psychoterapeutka poznawczo-behawioralna w trakcie szkolenia w Centrum CBT. Posiada uprawnienia do posługiwania się wiodącym testem w kierunku autyzmu - protokołem ADOS-2. Ma bogate doświadczenie w pracy z dziećmi doświadczającymi różnych trudności psychicznych, które zdobywała m.in. w Centrum Wczesnej Interwencji „Krok po Kroku”, Fundacji SYNAPSIS i warszawskich poradniach psychologiczno-pedagogicznych. Od wielu lat zasiada w komisjach orzekających o potrzebie kształcenia specjalnego. W PsychoMedic szkoli przyszłych i obecnych specjalistów: prowadzi staż „Psycholog-praktyk dziecięcy”, szkolenia z zakresu poradnictwa psychologicznego dla dzieci i młodzieży oraz kursy poświęcone diagnozie i terapii dzieci z całościowymi zaburzeniami rozwoju.
Magdalena Loska-Kurtok: doświadczona psycholożka dzieci i młodzieży (w zawodzie od 2006r.), oligofrenopedagożka, certyfikowana diagnostka i terapeutka integracji sensorycznej oraz integracji bilateralnej, dyplomowana psychoterapeutka dzieci i młodzieży w podejściu integracyjnym. Ma stopień nauczyciela dyplomowanego, który zdobyła w trakcie wielu lat pracy w szkole podstawowej z oddziałami integracyjnymi. Równolegle zdobywała doświadczenie jako psycholożka w ośrodku rehabilitacyjno-edukacyjno-wychowawczym, gdzie m.in. prowadziła zajęcia ze wczesnego wspomagania rozwoju. Prowadzi grupy wsparcia dla rodziców, w tym dla rodziców dzieci neuroatypowych.
Klaudia Siwek: certyfikowana psychoterapeutka poznawczo-behawioralna, specjalistka psychoterapii dzieci i młodzieży, autorka i współautorka artykułów i książek psychologicznych, psycholożka. Poza 4-letnim szkoleniem psychoterapeutycznym ukończyła także szkolenie z terapii EMDR oraz szkolenie z zakresu diagnozy i pomocy psychologicznej dla dzieci z doświadczeniem wykorzystania. Bliskie są jej nie tylko techniki terapii CBT, ale i Intensywnej Krótkoterminowej Psychoterapii Dynamicznej czy techniki pracy z ciałem. Doświadczenie kliniczne zdobywała jako biegły sądowy w sprawach dotyczących wykorzystania dzieci oraz w licznych poradniach i oddziałach psychiatrycznych dla dzieci i młodzieży. Aktualnie jest związana z Centrum Zdrowia Dziecka w Warszawie. Jej teksty były publikowane przez Polskie Wydawnictwo Naukowe, Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne i ogólnopolskie miesięczniki: Charaktery, Sens czy Newsweek: Psychologia Nastolatka.
Aleksandra Plewka: psycholożka, seksuolożka certyfikowana przez Europejską Federację Seksuologiczną, psychoterapeutka CBT w trakcie specjalizacji, biegła sądowa z Listy Prezesa Sądu Okręgowego w Warszawie, autorka licznych publikacji naukowych. Absolwentka Wydziału Psychologii oraz studiów podyplomowych w zakresie seksuologii klinicznej Uniwersytetu SWPS w Warszawie. Ma bogate doświadczenie kliniczne, które zdobywała m.in. w Instytucie Kinsey’a w USA, Poradni Seksuologii i Patologii Współżycia Szpitala Nowowiejskiego w Warszawie, Instytucie Polskiego Towarzystwa Seksuologicznego. Na co dzień zajmuje się również badaniami psychologicznymi dzieci i młodzieży w sprawach karnych i cywilnych. Jest członkinią prestiżowego zespołu Amerykańskiego Towarzystwa Psychologicznego, gdzie współtworzy standardy pracy z osobami z różnorodnymi preferencjami seksualnymi.
Joanna Klocek: dyplomowana psychoterapeutka poznawczo-behawioralna, psycholożka, seksuolożka. Absolwentka Uniwersytetu Humanistycznospołecznego SWPS oraz całościowego, 4,5 letniego szkolenia psychoterapeutycznego w Fundacji Rozwoju Psychiatrii i Psychoterapii w Warszawie. Od kilkunastu lat współpracuje z Fundacją Dajemy Dzieciom Siłę. Edukuje przyszłych i obecnych specjalistów, prowadząc liczne szkolenia, wykłady i warsztaty z zakresu przemocy rówieśniczej i innych form przemocy wobec dzieci i młodzieży. Prowadzi indywidualne wsparcie psychologiczne i psychoterapię dla dzieci i młodzieży doświadczających m.in. przemocy rówieśniczej i różnego rodzaju nadużyć, kryzysów życiowych, depresji, zaburzeń lękowych i pourazowych.
Aleksandra Dyrda: psycholożka, specjalistka diagnozy psychologicznej, terapeutka integracji sensorycznej, psychoterapeutka systemowa z 20-letnim doświadczeniem zawodowym. Prowadzi diagnozę, terapię i zajęcia grupowe dla dzieci i młodzieży z całościowymi zaburzeniami rozwojowymi, zaburzeniami opozycyjno-buntowniczymi i różnego rodzaju niepełnosprawnościami. Ważnym obszarem jej pracy jest wspieranie rodziców, dla których prowadzi warsztaty, konsultacje i indywidualne konsultacje wychowawcze. Ma doświadczenie pracy w placówkach oświatowych dla dzieci z niepełnosprawnością i dysfunkcjami rozwojowymi.
Sylwia Panek: psycholożka, specjalistka diagnozy psychologicznej, certyfikowana trenerka umiejętności społecznych dla dzieci i dorosłych. Ma doświadczenie w prowadzeniu treningów TUS i warsztatów psychologicznych, a także w indywidualnej pracy z dziećmi w różnych grupach wiekowych. Zajmuje stanowisko psychologa w przedszkolu.
W razie trudności w dokonaniu płatności, pytań lub wątpliwości prosimy o wiadomość na adres e-mail: edu@psychomedic.pl
Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie. Więcej w Polityce prywatności.